BETINSKA GAJETA


BETINA
BETINA


Brodograditeljska zadruga 1909, trabakul i gajeta na navozu
Brodograditeljska zadruga 1909, trabakul i gajeta na navozu


Betinski leut TIPA POLO 1935 godine
Betinski leut TIPA POLO 1935 godine


BETINSKI LEUT ŠJOR BRANE NAPRAVIO PROTOMEŠTAR URODA BRANIMIR
BETINSKI LEUT ŠJOR BRANE NAPRAVIO PROTOMEŠTAR URODA BRANIMIR


BETINSKI LEUT GUŠTE NA NAVOZU FRŽOPOVA ŠKVERA ČEKA PORINUĆE. NAPRAVIO PROTOMEŠTAR ANTE FRŽOP
BETINSKI LEUT GUŠTE NA NAVOZU FRŽOPOVA ŠKVERA ČEKA PORINUĆE. NAPRAVIO PROTOMEŠTAR ANTE FRŽOP


BETINSKI LEUT PEŠI NA NAVOZU ČIROVA ŠKVERA NAPRAVIO PROTOMEŠTAR URODA LJUBO
BETINSKI LEUT PEŠI NA NAVOZU ČIROVA ŠKVERA NAPRAVIO PROTOMEŠTAR URODA LJUBO


BETINSKA ŠTELA U ČIROVU ŠKVERU
BETINSKA ŠTELA U ČIROVU ŠKVERU


BABA TONE PORINUĆRE
BABA TONE PORINUĆRE


BRACERA GOSPE OD MORA NAPRAVIO MEsTAR MILE JADRESIC. Za razliku od bratsera odnosno mpratsera s Egejskog mora jadranski je naziv oznacavao cio brod a ne samo snast koja se znala mijenjati u skladu s vremenom. Tako je latinsko jedro bivalo zamijenjeno oglavnim a potom i sosnim jedrom. Jedino su letna jedra na kosniku ostajala nepromijenjena. MeDJutim danas se zna da je latinsko jedro bilo poznato diljem cijelog Sredozemlja vrlo rano vec u antici. Buduci da je ono omogucavalo jedrenje protiv vjetra zadrzalo se na tim morima relativno dugo sve dok ga naveliko nisu zamijenila prikladnija rjesenja. Danas ga koriste uglavnom nostalgicari koji ne dopustaju da se ono zaboravi. Iako je zajedno s vecim trabakulima i pelizima bracera cinila okosnicu trgovacke flote na Jadranu izvoriste njena naziva izgubilo se u sluzbenoj povijesti. Neki smatraju da ime bracere potjece iz cinjenice da su se prve brodice pokretale veslanjem odnosno misicnom snagom koja se na talijanskom jeziku okosnici Lingua Franca sveopCeg jezika pomoraca i brodograditelja nazivala forza di braccia. Drugi medjutim vjeruju da ne samo da se velik broj drugih barki takodjer pokretao prvenstveno veslima vec da su otocani slabijeg imovnog stanja radije odlucili graditi jeftinije bracere no veCe i skuplje trabakule i pelige. No najznacajniji rekli bismo i presudan posve je strucan podatak koji se odnosi na funkciju barke. Razmjerno malena bracera bolje je odgovarala uvjetima malih morskih povrsina medju mnogobrojnim otocima prvenstveno tamosnjoj valnoj duljini. Uz to lako je mogla potraziti zaklon od jakog mora i iznenadnih provala vjetra u malim i zaklonjenim otockim uvalama. Uglavnom s promjenom primjene barke ali i u skladu s modom mijenjala se i snast tradicijskih barki na Jadranu. No unatoc misljenju popularnom u Dalmaciji 19 tog stoljeća jadranska je bracera mogla ponijeti i po dva pa i po tri jarbola. Tako je bracka bracera imala je jedan jarbol opremljen oglavnim jedrom i letno jedro na kosniku. Brodske linije jedne takve tipicne dalmatinske bracere s oglavnim jedrom napravio je svojevremeno Franjo Sladović u BrodograDJevnoj skoli u Korculi . Na Jadranu su tijekom posljednjih vjekova proteklog tisuCljeCa  bracere uz trabakule i pelige Cinile okosnicu obalne flote. Cini se da su slabije imuCni jadranski trgovci obicavali graditi manje bracere umjesto velikih i skupljih trabakula i peliga te da je bracera tako i nastala buduci da se njeno izvorno ime brazzera podudara s povijesnim nazivom svojeg vjerojatnog izvorista  otoka Braca koji se tijekom svoje venecijanske proslosti  nazivao Brazza. Tako se prve bracere spominju vec u 17. stoljecu. Snast se te barke mijenjala u skladu sa zahtjevima vremena. Pocevsi s latinskim jedrima preko oglavnih a potom i sosnih jedara s vrskama istarske su bracere su mogle imati i po dva pa i po tri jarbola sto je posebice tijekom 19. stoljeca bilo pomalo neuobicajeno u Dalmaciji. Tako je dubrovacka bracera nazvana Sv. Nikola vjerojatno sagradjena na otoku Korculi prikazana na uljanoj slici u Dubrovackom pomorskom muzeju imala sosno jedro s vrskom i letna jedra na kosniku. Mada je svako vece brodogradiliste Jadrana gradilo i bracere u Istri su se one uglavnom gradile u Piranu u Piranskim ladjedelnicama. Jednako tako su se  najvjerojatnije  gradile i u Rovinju Rovigno. Najcesce su to bile dvojarbolne brodice isprva s drevnim latinskim jedrima poznatim jos iz antike. Mada su se ta jedra dugo zadrzala na Jadranu jer su omogucavala plovidbu protiv vjetra ona bi bez milosti bivala zamijenjena novijom i ucinkovitijom snasti. No neke fotografije pokazuju da su se ta jedra zadrzala i u 20. stoljecu sve do doba nestanka jedara s mora i njihova zamjenjivanja strojnim odnosno motornim pogonom. Najveci je broj tih bracera sluzio u raznim mjestima diljem Jadrana. No kako se mijenjala snast barke u skladu sa zahtjevima vremena i mode mijenjala se i namjena broda uvijek u skladu s uslugom koja je trenutno bila konjukturna. Tako su izvorne bracere svojedobno bile najvecim dijelom pregradjene u salbunijere brodice za iskop i transport pijeska s dna usca rijeke Cetine. Maticna luka najvecem broju tih brodica bilo je Krilo Jesenice a brodice su bile usidrene u obliznjem Omisu. Ogroman broj zgrada u Dalmaciji sagraden je upravo pijeskom koje su one vadile i prodavale. Danas se te iste brodice ponovno pregraduju u skladu s potrebama masovnog turizma. Tradicija tvrdi da je brod nov sve dok ima drva u gori da brod obicno nadzivi svoga tvorca vlasnika ali i mornare. Mi pouzdano znamo da oni neprestano mijenjaju svoj brod. Velimir Salamon
BRACERA GOSPE OD MORA NAPRAVIO MEsTAR MILE JADRESIC. Za razliku od bratsera odnosno mpratsera s Egejskog mora jadranski je naziv oznacavao cio brod a ne samo snast koja se znala mijenjati u skladu s vremenom. Tako je latinsko jedro bivalo zamijenjeno oglavnim a potom i sosnim jedrom. Jedino su letna jedra na kosniku ostajala nepromijenjena. MeDJutim danas se zna da je latinsko jedro bilo poznato diljem cijelog Sredozemlja vrlo rano vec u antici. Buduci da je ono omogucavalo jedrenje protiv vjetra zadrzalo se na tim morima relativno dugo sve dok ga naveliko nisu zamijenila prikladnija rjesenja. Danas ga koriste uglavnom nostalgicari koji ne dopustaju da se ono zaboravi. Iako je zajedno s vecim trabakulima i pelizima bracera cinila okosnicu trgovacke flote na Jadranu izvoriste njena naziva izgubilo se u sluzbenoj povijesti. Neki smatraju da ime bracere potjece iz cinjenice da su se prve brodice pokretale veslanjem odnosno misicnom snagom koja se na talijanskom jeziku okosnici Lingua Franca sveopCeg jezika pomoraca i brodograditelja nazivala forza di braccia. Drugi medjutim vjeruju da ne samo da se velik broj drugih barki takodjer pokretao prvenstveno veslima vec da su otocani slabijeg imovnog stanja radije odlucili graditi jeftinije bracere no veCe i skuplje trabakule i pelige. No najznacajniji rekli bismo i presudan posve je strucan podatak koji se odnosi na funkciju barke. Razmjerno malena bracera bolje je odgovarala uvjetima malih morskih povrsina medju mnogobrojnim otocima prvenstveno tamosnjoj valnoj duljini. Uz to lako je mogla potraziti zaklon od jakog mora i iznenadnih provala vjetra u malim i zaklonjenim otockim uvalama. Uglavnom s promjenom primjene barke ali i u skladu s modom mijenjala se i snast tradicijskih barki na Jadranu. No unatoc misljenju popularnom u Dalmaciji 19 tog stoljeća jadranska je bracera mogla ponijeti i po dva pa i po tri jarbola. Tako je bracka bracera imala je jedan jarbol opremljen oglavnim jedrom i letno jedro na kosniku. Brodske linije jedne takve tipicne dalmatinske bracere s oglavnim jedrom napravio je svojevremeno Franjo Sladović u BrodograDJevnoj skoli u Korculi . Na Jadranu su tijekom posljednjih vjekova proteklog tisuCljeCa bracere uz trabakule i pelige Cinile okosnicu obalne flote. Cini se da su slabije imuCni jadranski trgovci obicavali graditi manje bracere umjesto velikih i skupljih trabakula i peliga te da je bracera tako i nastala buduci da se njeno izvorno ime brazzera podudara s povijesnim nazivom svojeg vjerojatnog izvorista otoka Braca koji se tijekom svoje venecijanske proslosti nazivao Brazza. Tako se prve bracere spominju vec u 17. stoljecu. Snast se te barke mijenjala u skladu sa zahtjevima vremena. Pocevsi s latinskim jedrima preko oglavnih a potom i sosnih jedara s vrskama istarske su bracere su mogle imati i po dva pa i po tri jarbola sto je posebice tijekom 19. stoljeca bilo pomalo neuobicajeno u Dalmaciji. Tako je dubrovacka bracera nazvana Sv. Nikola vjerojatno sagradjena na otoku Korculi prikazana na uljanoj slici u Dubrovackom pomorskom muzeju imala sosno jedro s vrskom i letna jedra na kosniku. Mada je svako vece brodogradiliste Jadrana gradilo i bracere u Istri su se one uglavnom gradile u Piranu u Piranskim ladjedelnicama. Jednako tako su se najvjerojatnije gradile i u Rovinju Rovigno. Najcesce su to bile dvojarbolne brodice isprva s drevnim latinskim jedrima poznatim jos iz antike. Mada su se ta jedra dugo zadrzala na Jadranu jer su omogucavala plovidbu protiv vjetra ona bi bez milosti bivala zamijenjena novijom i ucinkovitijom snasti. No neke fotografije pokazuju da su se ta jedra zadrzala i u 20. stoljecu sve do doba nestanka jedara s mora i njihova zamjenjivanja strojnim odnosno motornim pogonom. Najveci je broj tih bracera sluzio u raznim mjestima diljem Jadrana. No kako se mijenjala snast barke u skladu sa zahtjevima vremena i mode mijenjala se i namjena broda uvijek u skladu s uslugom koja je trenutno bila konjukturna. Tako su izvorne bracere svojedobno bile najvecim dijelom pregradjene u salbunijere brodice za iskop i transport pijeska s dna usca rijeke Cetine. Maticna luka najvecem broju tih brodica bilo je Krilo Jesenice a brodice su bile usidrene u obliznjem Omisu. Ogroman broj zgrada u Dalmaciji sagraden je upravo pijeskom koje su one vadile i prodavale. Danas se te iste brodice ponovno pregraduju u skladu s potrebama masovnog turizma. Tradicija tvrdi da je brod nov sve dok ima drva u gori da brod obicno nadzivi svoga tvorca vlasnika ali i mornare. Mi pouzdano znamo da oni neprestano mijenjaju svoj brod. Velimir Salamon


BABA TONE - PORINUĆE
BABA TONE - PORINUĆE


BETINSKI LEUT SOKOL
BETINSKI LEUT SOKOL


Falkuša u Pilinu škveru
Falkuša u Pilinu škveru


Gajeta Kurnatarica
Gajeta Kurnatarica


KURNATARICA
KURNATARICA


VIKING
VIKING


Viking
Viking


GAJETA 7M, NOVI TIP BETINSKE GAJETE
GAJETA 7M, NOVI TIP BETINSKE GAJETE


JEDRILICA CARINA - BETINKA
JEDRILICA CARINA - BETINKA


TRABAKUL BRANIMIR
TRABAKUL BRANIMIR


betinska gajeta -MARINA BETINA na velesajmu u Zagrebu
betinska gajeta -MARINA BETINA na velesajmu u Zagrebu


JAKOV BURTINA - GAŠPAR
JAKOV BURTINA - GAŠPAR


 

Malo je poznato da je u spašavanju putnika s Titanika koji je potponuo prije 100 godina sudjelovao jedan Betinjanin - Jakov Burtina Gašpar. Obilježavanje stogodišnjice potonuća  tog najpoznatijeg broda na svijetu koji je upravo na jučerašnji dan,15.travnja, udario u ledenjak i potonuo na dno Atlantskog oceana, a s njim i većina njegovih putnika povod je da se prisjetimo i Jakova. On je bio konobar na brodu Franz Joseph  koji je spašavao smrznute brodolomce  s "Titanika", i to izgleda upravo onaj pomorac koji pružio, ruku posljednjoj spašenoj putnici kako je i prikazano u filmu "Titanik" Jamesa Camerona. Prije četrdesetak godina je novinarima sam potvrdio da je brodolomcima s "Titanika" pružao "ruku spasa", a to je bezbroj puta ispričao i svojih mještanima. Jakov Burtina - Gašpar rodio se  zadnjeg dana 1887. godine. Kao mladić plovio je na nacionalnim i inozemnim brodovima kako bi prehranjivao obitelj, a u Betinu se vratio 1931. na očev poziv jer nije imao tko obrađivati zemlju. No, do kraja života je prepričavao kako je na brodu Franz Joseph spašavao brodolomce s "Titanika" te da je pružio ruku spasa lijepoj djevojci  koja je bila jaku tužna jer se njezin mladić nije uspio sapasiti. Očekivao je i da će se ta djevojka  ili netko drugi pojaviti u Betini i reći mu samo "hvala", ali to ipak nije doživio.
U brodolomu Titanika", do tada najvećeg cruisera na svijetu, poginulo je 1309 putnika, a kruzerom Balmoral otplovilo je ove godine na mjesto tragedije 2000 ljudi kako bi im odali počast. 



 MATRIKULA  JAKOVA BURTINE - GAŠPARA
MATRIKULA JAKOVA BURTINE - GAŠPARA


TITANIK U TEGLJU
TITANIK U TEGLJU


zadnji betinski kovać
zadnji betinski kovać


BUŽE OD MADIRI
BUŽE OD MADIRI


dupin u betinskom mulu
dupin u betinskom mulu


urodin škver
urodin škver


GAJETA
GAJETA


GAJETA
GAJETA


falkuša u Pilinu škveru
falkuša u Pilinu škveru


korčulanski Guc potpuno renoviran u Fržopovu škveru
korčulanski Guc potpuno renoviran u Fržopovu škveru


Fabijan Šandrić kao motorista i Mate Pavić kao zapovjednik na Dupinu
Fabijan Šandrić kao motorista i Mate Pavić kao zapovjednik na Dupinu


torpedni čamci na brodogradilištu
torpedni čamci na brodogradilištu


škver
škver


Dida Gušte vozi naprikriž u najstarijoj gajeti.
Dida Gušte vozi naprikriž u najstarijoj gajeti.


Zadrugar
Zadrugar


Odlikovane naše članice
Odlikovane naše članice


VRŠNJACI
VRŠNJACI


Otok Murter
Otok Murter


Venecijanske galije
Venecijanske galije


BETINSKA GAJETA U PORTU
BETINSKA GAJETA U PORTU
Betinska gajeta
Betinska gajeta
BETINSKA GAJETA 1923
BETINSKA GAJETA 1923
BETINSKE GAJETE U PORTU
BETINSKE GAJETE U PORTU
BETINSKI LEUT U PORTU
BETINSKI LEUT U PORTU
BETINSKE GAJETE U PORTU
BETINSKE GAJETE U PORTU
Opis slike: Najstarija fotografija Betine
Opis slike: Najstarija fotografija Betine
BETINSKA GAJETA CICIBELA
BETINSKA GAJETA CICIBELA
CICIBELA U ZADARSKOJ LUCI FOŠI
CICIBELA U ZADARSKOJ LUCI FOŠI
CICIBELA DOŠLA NA ČIROV ŠKVER
CICIBELA DOŠLA NA ČIROV ŠKVER
Opis slike
Opis slike
ZAMJENJENI DJELOVI CICIBELE
ZAMJENJENI DJELOVI CICIBELE
ZAMJENJENI DJELOVI CICIBELE
ZAMJENJENI DJELOVI CICIBELE
Opis slike: pletivo babe Jake
Opis slike: pletivo babe Jake
Opis slike: prodaja vina u mulu
Opis slike: prodaja vina u mulu
CICIBELA U ČIROVU ŠKVERU
CICIBELA U ČIROVU ŠKVERU
BEINOVA GAJETA NA ZADNJEM VEZU
BEINOVA GAJETA NA ZADNJEM VEZU
CICIBELA U BETINSKOM PORTU
CICIBELA U BETINSKOM PORTU
SVEČANOST ZA HRVATSKUM KONDURU
SVEČANOST ZA HRVATSKUM KONDURU
Opis slike
Opis slike
ODMOR
ODMOR
IL NUOVO TRIUMPHO U BETINSKOJ LUCI
IL NUOVO TRIUMPHO U BETINSKOJ LUCI
Opis slike: stari karoc
Opis slike: stari karoc
  Ludar
Ludar
 Betinske gajete u Foši Zadar
Betinske gajete u Foši Zadar
BETINSKI PORAT
BETINSKI PORAT
Opis slike
Opis slike
VENECUJANSKA GALIJA U BETINSKOMU ŠKVERU
VENECUJANSKA GALIJA U BETINSKOMU ŠKVERU
Opis slike: Betinske gajete u Preku
Opis slike: Betinske gajete u Preku
Opis slike: Betinske gajete u Šibenskom Dolcu
Opis slike: Betinske gajete u Šibenskom Dolcu
NAVOZ U BETINSKOMU ŠKVERU
NAVOZ U BETINSKOMU ŠKVERU
jedrilica tipa VIKING
jedrilica tipa VIKING
jedrilica tipa CARINA
jedrilica tipa CARINA
bracera
bracera
bracera
bracera
Opis slike: Opaljivanje Gajete sa smijom
Opis slike: Opaljivanje Gajete sa smijom
BETINSKA GAJETA-RADNI PLAN I OPIS DJELOVA
BETINSKA GAJETA-RADNI PLAN I OPIS DJELOVA
BROD NA SKALADI U ŠKVERU
BROD NA SKALADI U ŠKVERU
BETINSKI LEUT 10 M
BETINSKI LEUT 10 M
GAJETA U PRAVOM ELEMENTU
GAJETA U PRAVOM ELEMENTU
MU-142 BETINSKA GAJETA-HIDROSTATSKI PODACI-OPREMA ZA JEDRENJE I OPIS DJELOVA
MU-142 BETINSKA GAJETA-HIDROSTATSKI PODACI-OPREMA ZA JEDRENJE I OPIS DJELOVA
štela
štela
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
 Rajko(bugre) Smiljan i Smiljana
Rajko(bugre) Smiljan i Smiljana
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
BRACERA
BRACERA
kondora croatica
kondora croatica
GAJETE U STAROM MULU
GAJETE U STAROM MULU
GAJETE U MULU
GAJETE U MULU
KURNATARICA
KURNATARICA
MAKETA GAJETE
MAKETA GAJETE
Opis slike
Opis slike
BRACERA-GOSPE OD MORA
BRACERA-GOSPE OD MORA
BRACERA-GOSPE OD MORA
BRACERA-GOSPE OD MORA
leut " Gušte " čeka porinuće
leut " Gušte " čeka porinuće
Leut " Gušte " blagoslov
Leut " Gušte " blagoslov
Bracera " Gospe od mora " diže idro
Bracera " Gospe od mora " diže idro
Sidro ćeka brod
Sidro ćeka brod
DIDE GUŠTE U GAJETI
DIDE GUŠTE U GAJETI
GAJETA KURNATARICA NA ODMORU U BETINI
GAJETA KURNATARICA NA ODMORU U BETINI
Filipi Ante (Barbetina)Paška 1884-1962
Filipi Ante (Barbetina)Paška 1884-1962
LIPOTICA NA VEZU
LIPOTICA NA VEZU
BETINSKE GAJETE U PREKU
BETINSKE GAJETE U PREKU
BETINSKE GAJETE U PREKU
BETINSKE GAJETE U PREKU
BETINSKA GAJETA U PREKU
BETINSKA GAJETA U PREKU
BETINSKE GAJETE U FOŠI- ZADAR
BETINSKE GAJETE U FOŠI- ZADAR
GAJETE U PRAVOM ELEMENTU
GAJETE U PRAVOM ELEMENTU
BETINSKI LEUT ŠJOR BRANE
BETINSKI LEUT ŠJOR BRANE
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA
KONDURA CROATICA


JEDRILICE KARINE U BETINSKOM ŠKVERU
JEDRILICE KARINE U BETINSKOM ŠKVERU
POČETAK IZGRADNJE MARINE U BETINI
POČETAK IZGRADNJE MARINE U BETINI
RIBARICA BUKVA
RIBARICA BUKVA
VALKERIA
VALKERIA
PUT U ŠKVER UZ MORE
PUT U ŠKVER UZ MORE
OREBIĆ NA NAVOZU
OREBIĆ NA NAVOZU
JAHTA TALAS POSLIJE NIRVANA
JAHTA TALAS POSLIJE NIRVANA
REMORKERI ZA SIRIJU
REMORKERI ZA SIRIJU
RIBARICE ZA ALŽIR
RIBARICE ZA ALŽIR
VALKERIE I KARINE
VALKERIE I KARINE
LOPAR I BRSEĆ
LOPAR I BRSEĆ
PORINUĆE LOPARA
PORINUĆE LOPARA


BETINSKILEUT U ČIROVU ŠKVERU
BETINSKILEUT U ČIROVU ŠKVERU
BETINSKILEUT U ČIROVU ŠKVERU
BETINSKILEUT U ČIROVU ŠKVERU
BETINSKILEUT U ČIROVU ŠKVERU
BETINSKILEUT U ČIROVU ŠKVERU
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike
BETINSKI LEUTI U MULU
BETINSKI LEUTI U MULU
Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike
NOVI TIP BETINSKE GTEAJE
NOVI TIP BETINSKE GTEAJE
ČIROV ŠKVER
ČIROV ŠKVER
Opis slike
Opis slike
JEDRILICA BETINKA 5.80 m
JEDRILICA BETINKA 5.80 m
NOVOGRADNJA 340-OPĆI PLAN
NOVOGRADNJA 340-OPĆI PLAN
ABA - OPĆI PLAN
ABA - OPĆI PLAN
ADRIA
ADRIA
BORIK-OPĆI PLAN
BORIK-OPĆI PLAN
FIRULE
FIRULE
GAJETA 7 m-OPĆI PLAN
GAJETA 7 m-OPĆI PLAN
KOČAR 17,80-OPĆI PLAN
KOČAR 17,80-OPĆI PLAN
KOČAR 20,60-OPĆI PLAN
KOČAR 20,60-OPĆI PLAN
KOČAR 22,00 - OPĆI PLAN
KOČAR 22,00 - OPĆI PLAN
KOČAR - OPĆI PLAN
KOČAR - OPĆI PLAN
PILOTSKI ČAMAC-OPĆI PLAN
PILOTSKI ČAMAC-OPĆI PLAN
MB-3,OPĆI PLAN
MB-3,OPĆI PLAN
MB 13.20 m, OPĆI PLAN
MB 13.20 m, OPĆI PLAN
MB ARGONAUT-OPĆI PLAN
MB ARGONAUT-OPĆI PLAN
MB CIKAVICA -OPĆI PLAN
MB CIKAVICA -OPĆI PLAN
MB-MARKO POLO-REKONSTRUKCIJA, OPĆI PLAN
MB-MARKO POLO-REKONSTRUKCIJA, OPĆI PLAN
MB-MEJE, OPĆI PLAN
MB-MEJE, OPĆI PLAN
MB-MICHEL, OPĆI PLAN
MB-MICHEL, OPĆI PLAN
MB-N.H. LUCIC-OPĆI PLAN
MB-N.H. LUCIC-OPĆI PLAN
MB-SIKAVAC-OPĆI PLAN
MB-SIKAVAC-OPĆI PLAN
MB-STUDENAC-OPĆI PLAN
MB-STUDENAC-OPĆI PLAN
MB-SVILAN-OPĆI PLAN
MB-SVILAN-OPĆI PLAN
MB-TURIST-OPĆI PLAN
MB-TURIST-OPĆI PLAN
MB-VRGADA-OPĆI PLAN
MB-VRGADA-OPĆI PLAN
MB ZA LUČKU SLUŽBU 14.7 m, OPĆI PLAN
MB ZA LUČKU SLUŽBU 14.7 m, OPĆI PLAN
MC-18.40 m, OPĆI PLAN
MC-18.40 m, OPĆI PLAN
MB-KLINICA, OPĆI PLAN
MB-KLINICA, OPĆI PLAN
MB-OMLADINAC, OPĆI PLAN
MB-OMLADINAC, OPĆI PLAN
MB-VOLOSKO-OPĆI PLAN
MB-VOLOSKO-OPĆI PLAN
MOTORNI TERETNI BROD 29.30, OPĆI PLAN
MOTORNI TERETNI BROD 29.30, OPĆI PLAN
MOTORNI TERETNI BROD-OPĆI PLAN
MOTORNI TERETNI BROD-OPĆI PLAN
PUTNIK IV OPĆI PLAN
PUTNIK IV OPĆI PLAN
RB 16.00 OPĆI PLAN
RB 16.00 OPĆI PLAN
RB 19.00 OPĆI PLAN
RB 19.00 OPĆI PLAN
RB GARMA OPĆI PLAN
RB GARMA OPĆI PLAN
RB JADRAN 3 OPĆI PLAN
RB JADRAN 3 OPĆI PLAN
RB LOKARDA
RB LOKARDA
RB LOKARDA OPĆI PLAN
RB LOKARDA OPĆI PLAN
RB NAPREDAK OPĆI PLAN
RB NAPREDAK OPĆI PLAN
RB ŽDRILO OPĆI PLAN
RB ŽDRILO OPĆI PLAN
REMORKER 13.2O OPĆI PLAN
REMORKER 13.2O OPĆI PLAN
RIBARSKO IZLETNIČKI 17.30 OPĆI PLAN
RIBARSKO IZLETNIČKI 17.30 OPĆI PLAN
TRANSPORTNI ČAMAC OPĆI PLAN
TRANSPORTNI ČAMAC OPĆI PLAN
BETINSKA GAJETA NOVIJI TIP
BETINSKA GAJETA NOVIJI TIP
BETINSKA GAJETA PROŠLOST I SADAŠNJOST
BETINSKA GAJETA PROŠLOST I SADAŠNJOST
BETINSKA GAJETA-OPIS DJELOVA
BETINSKA GAJETA-OPIS DJELOVA
HIDROSTATSKI PODACI I OPREMA BG
HIDROSTATSKI PODACI I OPREMA BG
ČIRO BURTINA-MODELI I ŠESTI
ČIRO BURTINA-MODELI I ŠESTI
KOČAR 22,80 M-OPĆI PLAN
KOČAR 22,80 M-OPĆI PLAN
MČ-3 OPĆI PLAN
MČ-3 OPĆI PLAN
MČ ZA LUČKU SLUŽBU
MČ ZA LUČKU SLUŽBU
REMORKER-TEGLJAČ 13,20 M
REMORKER-TEGLJAČ 13,20 M
BRODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
BRODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
BRODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
BRODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
RODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
RODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
RODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR
RODOVI NAPRAVLJENI U BETINI A SPADAJU POD REGISTAR


Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike
Opis slike


B.Leut Složna Braća 1921
B.Leut Složna Braća 1921


Makete tradicijskih drvenih brodova Skuna,Trabakul i Leut.
Makete tradicijskih drvenih brodova Skuna,Trabakul i Leut.


B.Leut složna Braća 1921.g.
B.Leut složna Braća 1921.g.


Knjiga dojmova / Guestbook

Objavljeno: 2/17/2018 3:37:35 PM
Ime: Tonko
Web: isail@gmx.net
Komentar: Dobar dan, želio bi znati dali se mogu nabaviti nacrti ili barem dobre slike od Korčulanske gajete ribarice i korčulanskog guca. Zahvaljujem unaprjed i lipi pozdrav, Tonko

Objavljeno: 10/14/2016 9:24:30 PM
Ime: matthew Kleisler
Web: matt@mkdesignonline.com
Komentar: Hi, I was directed to your site by a member of a wooden boat forum. In one of you pages, you have a picture of a page of a brochure for a boat called the "viking". I am from the USA and am the proud owner of what I believe is the last one in the states. I would love to gather as much information as possible regarding this model. Who made it? Are they still around? Is their any record of existing owners I can contact? Any information you can send me would be greatly appreciated!!

Objavljeno: 10/14/2016 9:21:58 PM
Ime: matthew Kleisler
Web: matt@mkdesignonline.com
Komentar: Hi, I was directed to your site by a member of a wooden boat forum. In one of you pages, you have a picture of a page of a brochure for a boat called the "viking". I am from the USA and am the proud owner of what I believe is the last one in the states. I would love to gather as much information as possible regarding this model. Who made it? Are they still around? Is their any record of existing owners I can contact? Any information you can send me would be greatly appreciated!!

Objavljeno: 12/2/2013 1:17:08 PM
Ime: DINKO FORETIĆ
Web: F.B "HRVATSKI DRVENI BRODOVI-CROATIAN WOODEN BOATS"
Komentar: VIDEO _PORINUĆE GAJETE "BABA TONE" http://youtu.be/u3WzumIcNfI


Ime / Name:


Web:


Komentar / Comment:


      


Tvrtka

Održavanjem kvalitetnih odnosa s klijentima i dobrom internom organizacijom, nastojimo udovoljiti zahtjevima sve naprednijeg tržišta.

Obavijest

Dragi posjetitelji, želimo Vam srdačnu dobrodošlicu na našu web stranicu. Ukoliko ste zainteresirani za naše usluge, slobodno nam se obratite.

Kontakt

Za sve informacije i upite obratite nam se s punim povjerenjem putem telefona ili kontakt obrasca.